Βουδαπέστη, απάτη με γυναίκες που το παίζανε τουρίστριες

Μία απάτη που συνέβη στο κέντρο της Βουδαπέστης με θύματα τρεις Έλληνες τουρίστες, συνέβη το 2003

Budapest (Βουδαπέστη), Hungary ΟυγγαρίαΤο ταξίδι ήταν από Θεσσαλονίκη με λεωφορείο να επισκεφτούμε τρεις πόλεις την Βουδαπέστη, την Βιέννη και την Πράγα που είναι και παράλληλα πρωτεύουσες κρατών (Ουγγαρίας, Αυστρίας και Τσεχίας) και επιστροφή πίσω στην Θεσσαλονίκη. Μετά από πολλές ώρας ταξίδι φθάσαμε στην Βουδαπέστη οδικώς που ήταν ο πρώτος προορισμός του ταξιδιού.

Την επόμενη ημέρα το πρωί επισκεφτήκαμε μερικά από τα όμορφα αξιοθέατα της πόλης και το απόγευμα είχαμε ελεύθερο χρόνο για να κάνουμε βόλτες στην πόλη, να πιούμε κανένα ποτό και να δει για όποιον ήθελε την νυχτερινή ζωή της πόλης.

Περπατώντας το απόγευμα προς βράδυ στον πεζόδρομο, στο κέντρο της Βουδαπέστης, που τα μαγαζιά είχαν αρχίσει να κλείνουνε σιγά σιγά, είδαμε δυο κοπέλες να κάθονται μόνες τους σε ένα παγκάκι. Ως ελληνικά καμάκια! πλησιάσαμε.

Πιάσαμε κουβέντα με αυτές και μας φάνηκε παράξενο το πόσο ανοιχτές ήταν μαζί μας στην κουβέντα. Μας είπαν ότι είναι τουρίστριες στην Βουδαπέστη και ότι έχουν έρθει από την Μπρατισλάβα της Σλοβακίας (γειτονική χώρα με την οποία συνορεύει η Ουγγαρία) και ήταν η τελευταία μέρα τους στην πόλη και ότι επιστρέφουν πίσω στην Μπρατισλάβα την επόμενη μέρα.

Budapest (Βουδαπέστη), Hungary Ουγγαρία

Μας πρότειναν να πάμε σε ένα μαγαζί που γνωρίζαν, κοντά στο σημείο που βρισκόμασταν εκείνη την στιγμή (ύποπτο ακούγεται). Ξεκινήσαμε για το μπαράκι που ξέρανε και μας καθοδήγησαν αυτές. Φτάσαμε στο μπαράκι μπήκαμε μέσα, κάτσαμε και παραγγείλαμε εμείς μπύρες και ένα ποτό και αυτές παράγγειλαν από ένα ποτό μαζί με ένα περίεργο σναπς το οποίο συνόδευε το ποτό τους.

Πιάσαμε κουβέντα, η ώρα πέρναγε και μας λένε να πάμε πουθενά αλλού και ότι ξέρουνε μια καλή ντισκοτέκ εδώ κοντά. Φωνάξαμε την σερβιτόρα για να πληρώσουμε για να φύγουμε. Η σερβιτόρα έφερε τον λογαριασμό και τι να δούμε? Ένα αστρονομικό ποσό για τα ποτά που είχαν παραγγείλει αυτές.

Budapest (Βουδαπέστη), Hungary ΟυγγαρίαΟ τρίτος της παρέας σηκώθηκε και άρχισε να καυγαδίζει με την ιδιοκτήτρια για το ποσό και να ζητάει εξηγήσεις. Η ιδιοκτήτρια του λέει έπρεπε να κοιτάξεις τον κατάλογο πριν παραγγείλετε (υποτίθεται ότι ήμασταν παρέα με τις κοπέλες). Την εμφάνιση του έκανε ένας φουσκωτός (body builder-ρας) ο οποίος έδειχνε αγριεμένος και πανέτοιμος να επέμβει.

Πληρώσαμε με ότι λεφτά είχαμε επάνω μας (δεν είχαμε άλλα, ότι είχαμε πάνω μας) και βγήκαμε έξω από το κατάστημα στον δρόμο περιμένοντας να δούμε αν θα βγούνε και αυτές.
Ο φουσκωτός είχε κάτσει στην πόρτα εμποδίζοντας μας να ξαναμπούμε άμα τύχει στο μαγαζί μέσα. Μας έκανε με το χέρι νόημα φύγετε: Go Home (αφού μας πήραν βέβαια πρώτα όσα λεφτά είχαμε πάνω μας, είναι η ώρα να φύγεται να πάτε πίσω στο ξενοδοχείο) και μας λέει επίσης δεν είστε gentlemen (επειδή δεν είχαμε λεφτά να πληρώσουμε όλο τον φουσκωτό λογαριασμό, συμπεριλαμβανομένου και τα ποτά των δύο κυριών). Περιμέναμε για λίγο και έπειτα αποχωρίσαμε από μόνοι μας και ξεκινήσαμε με τα πόδια να πάμε πίσω στο ξενοδοχείο το οποίο ήταν σε αρκετή απόσταση μιας και δεν είχαμε πλέον μία στην τσέπη. Δεν είχαμε λεφτά να πάρουμε ταξί.

Την άλλη μέρα φύγαμε για την Βιέννη της Αυστρίας και έπειτα για Πράγα της Τσεχίας. Στην επιστροφή από Πράγα σταματήσαμε πάλι στην Βουδαπέστη για μια μέρα. Κάναμε βόλτα έξω στο κέντρο της πόλης και τις ξαναείδαμε τις υποτιθέμενες Σλοβάκες τουρίστριες (στην πραγματικότητα ντόπιες Ουγγαρέζες) με άλλους ταξιδιώτες / τουρίστες να πηγαίνουν σε ένα μαγαζί.  Με λίγα λόγια δεν φύγανε όπως μας είπαν την άλλη μέρα για Μπρατισλάβα της Σλοβακίας αλλά ήταν ακόμη Βουδαπέστη.

Συμπεράσματα

• Η όλη κατάσταση φάνηκε παράξενη εξαρχής. Το πόσο εύκολα ανταποκρίθηκαν με το που τις πιάσαμε κουβέντα.
  • Την σωστή κουβέντα της είπε ο δεύτερος της παρέας, γιατί να πληρώσουμε τα ποτά τους,  θα πληρώσουμε τα δικά μας και θα φύγουμε.
  • Πάντα πρέπει κάποιον να κοιτάει τον κατάλογο πριν παραγγείλει, ποτέ δεν ξέρεις τι κρύβεται.
  • Δεν είναι τόσο εύκολες οι γυναίκες στο εξωτερικό όσο νομίζει κανείς γιαυτό θα πρέπει να είναι πιο προσεκτικός.
  • Το ότι μας είπαν ότι γνωρίζουμε ένα μαγαζί εδώ κοντά που είναι ανοιχτό έπρεπε να πέσει στην αντίληψή μας λες και τα υπόλοιπα είναι κλειστά.
  • Φυσικά και συνεργάζονται με κάποια μαγαζιά σαν αυτό για να πηγαίνουν εκεί τους πελάτες από τα οποία περνούν κατά πάσα πιθανότητα προμήθεια από τους φουσκωτούς λογαριασμούς που προκύπτουν.
  • Ο φουσκωτός (body builder-ρας) έφτασε σε χρόνο ντε-τε, λες και ήταν συνεννοημένοι.

Διευκρινίζουμε όπως και σε κάθε σχετική ανάρτηση προς αποφυγήν παρεξηγήσεων

Το ότι ένα γεγονός συνέβη σε μία χώρα δεν σημαίνει ότι όλοι οι άνθρωποι σε αυτή την χώρα είναι κακοί ή εγκληματίες. Τέτοιου είδους γεγονότα μπορούν να συμβούν οπουδήποτε στον κόσμο και σε οποιαδήποτε χώρα, οπότε δεν αμαυρώνουμε μία χώρα με ένα γεγονός που συνέβη, αλλά αναρτούμε το συμβάν που συνέβη προκειμένου να προφυλάξουμε άλλους ταξιδιώτες.